Louise Dagbok

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2011

Fredagen den 12 augusti 2011 Stavsnäs nästa!

Av Louise - 12 augusti 2011 21:14

Jag gick in till Sussi och sa att hon skulle tvinga mig att åka till Stavsnäs efter jobbet. Hon såg lite frågade ut men jag berättade för henne att jag måste åka ut dit idag annars blir det aldrig av. Så hon sa högt och tydligt till mig att jag måste åka till Stavsnäs efter jobbet. Ibland behöver jag lite hårda ord för att göra saker och ting.   


Så jag bytte kläder innan jag slutade och sedan åkte jag ut mot landet. Jag tömde brevlådan först, bara en massa tidningar. Men sedan började jag kratta upp det som jag och Pia klippte förra helgen. Jag hade ingen riktig kratta så det blev en stor räfsa istället, men det gick rätt bra. Jag gjorde det bästa jag kunde i alla fall, det skulle behövas göras mer men jag orkar inte själv. Sedan klippte jag några buskar vid parkeringen, så det ser lite mer städat ut. Så mycket städat som det kan se ut, det är mycket ogräs överallt. När jag var klar med allt ute så gick jag in och började städa ur kylskåpet. Det var tomt men väldigt skitigt. Jag var ju inne på färgaffären för några veckor sedan och frågade efter något medel för nikotin. Mormor har ju suttit och rökt i köket och kylskåpet var pissgult, jätte äckligt.


 


De hade inget medel men en av kunderna i affären sa att jag borde prova Cillit Bang. Och det gjorde jag nu, och jag är så imponerad. Skiten bara rann av kylskåpet, jag provade på väggarna men det gick inte lika bra. Men när flyttstädarna kommer så ska jag rekommendera Cillit Bang till dem.


Efter 2 timmar var jag helt slut och åkte hem. Nu har jag legat på soffan och har ont överallt.


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 29 september 2011 15:43

Jag kommer inte att blogga något mer.

Av Louise - 31 augusti 2011 07:31

Jag tar en paus i bloggandet, ha det så bra så länge!     ...

Av Louise - 26 augusti 2011 20:32

En kollega har bekräftat att det är en IKEA prislapp som hänger under bordet på Fritidsresors reklamfilm. Hon kollade till och med upp vad bordet heter så jag är nöjd. Ibland tycker folk att jag överdriver eller att jag ser i syne, men inte den här g...

Av Louise - 25 augusti 2011 21:38

Har ni tänkt på i Fritidsresors reklamfilm att under bordet hänger lappen från IKEA. På IKEA har ju varje möbel en vit lapp hängandes där det står var man hittar den på ta själv lagret osv. Jag är helt säker på att det är en sådan lapp som hänger und...

Av Louise - 24 augusti 2011 09:24

I morse tog jag mig en promenad vid jobbet. Det har inte helt fel, det är ju inte någon direkt naturplats men helt okej väg. Det kommer bli bra sedan när det blir mörkare då det finns lampor och det är alltid folk i rörelse.   I går var det en jo...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards