Louise Dagbok

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Louise - 29 januari 2011 21:27

I går kväll blev jag så trött efter middagen, orkade knappt hålla mig vaken. När klockan var 21 så somnade jag i soffan och efter en stund vaknade jag och gick in i sovrummet. Men jag vaknade igen klockan 4, då var det dags att gå upp. Jag kunde inte somna om och jag var inte trött alls.


Så jag började titta på de CSI avsnitt jag spelat in, det var några stycken. Jag började även kolla mina bilder, måste göra ett album med dem snart. När klockan var 10 ringde syster och frågade om jag kommer över idag. Jag behövde bara duscha innan jag åkte till dem. Det var mysigt att duscha i sin egen dusch, vattnet är så mycket skönare här hemma.


Det var mysigt att träffa familjen, vi satte oss i köket och Liam hjälpte till att servera kaffe till oss. Sedan satt barnen och tittade på mig med frågande ögon. Jag tog fram mina presenter, killarna fick var sin t-shirt och en massa tatueringar. Michelle fick en klänning, örhängen och armband, Patrik fick en parfym och syster en sjal. Sedan presenterade de mig för en ny familjemedlem, en ödla. Jag ska ju vara hus och djurvakt om två veckor och det blir bara värre och värre. Jag kommer ju inte kunna jobba för jag har inte tid, måste mata djuren.


Vi fika och åt lite lunch, sedan var det dags för mig att åka hem. De skulle vidare till Flemingsberg för att göra pass till Patrik, syrran och Liam. När jag kom hem så började jag fixa med mina bilder, det blev 387 bilder i albumet. Bokat tvättstugan i morgon också, har lite tvätt efter 6 veckor borta. Har tvättat men inte den senaste veckan.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards