Louise Dagbok

Alla inlägg den 20 december 2010

Av Louise - 20 december 2010 21:15

Idag har det varit en jobbig dag, den har verkligen tagit på mina krafter. Jag är fruktansvärt orolig över att inte komma iväg till London. Sedan problemet att inte komma iväg från London i tid är nästan ännu jobbigare. Nu hoppas jag att det är lugnt i London på fredag så jag bara har Arlanda att oroa mig över.


Men jag började ringa vid 9 tiden i morse till Kilroy och efter en timme fick jag svar. För endast 1 450 kr har jag ändrat min utresa till London. Nu kommer jag flyga ut klockan 11.45, skulle det bli försenat så gör det ingenting. De får inte ställa in flyget, då blir jag galen.


Vid lunch kom Bosse tillbaka från ett jobb och sa till mig att jag skulle skotta fram släpet. Idag ska vi nämligen lämna tillbaka löpbandet uppe i Vallentuna. Jag gick ut direkt efter lunch och började skotta fram den, mycket snö var det. När jag fått fram släpet kom Bosse ut och vi körde fram den till dörren. Vi fick in bandet i släpet och när Bosse skulle stänga taket på släpet åkte det ner med sådan kraft och snabbt att han klämde fingrarna i den. Han skrek och skrek och försökte få upp det men den var så tung. Jag sprang fram och försökte få upp locket men jag vet inte hur men tillslut fick han bort handen. Han sa direkt att han måste åka till akuten, de var av sa han.


Han åkte till akuten och jag fick hjälp av Tomas att köra upp till Vallentuna för att lämna bandet. När vi var tillbaka på jobbet fick jag reda på att Bosse var på väg till SöS för operation. Stackars Bosse, det var riktigt jobbigt att höra.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards