Louise Dagbok

Alla inlägg den 23 december 2010

Av Louise - 23 december 2010 20:38

Under min resa så bloggar jag under den här adressen:


http://blogs.kilroy.se/rigolet



Av Louise - 23 december 2010 20:36

Vaknade och vågade inte känna efter idag hur jag mår. Fick i mig lite frukost, jag förbereder mig med både mat och vatten. Jag ska inte bli sjuk på planet den här gången, det orkar jag inte med. Idag har jag hunnit med mycket. Jag har dammsugit, packat, betalat räkningar, bytt min julklapp från Lise, fixat mina glasögon och firat jul.


Jag tog bussen till gullmars och där hoppade jag på en buss som det stod Tyresö Centrum på. Det var kanske inte helt rätt buss, den tog lite längre tid än jag trodde. Sedan tog jag en annan buss mot Tyresö Brevik, men fick hoppa av halvvägs för att bussen åkte inte längre. Stod och väntade på nästa buss men då kom Patrik och jag liftade med honom.


Var barnvakt en stund så syster kunde åka och handla, det kändes att jag inte var 100 % frisk. Jag hade inte så bra tålamod, Liam och Lukas är som två karuseller på full gas. När syster och Patrik kom hem så åt vi julmat och sedan var det julklappsöppning.


Sedan var det dags för Patrik att köra hem mig. Sköt om er nu mina små änglar (barnen alltså) och självklart alla mina familjemedlemmar och vänner.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards