Louise Dagbok

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Louise - 3 juli 2011 20:26

Vaknade vid 8 tiden då väckarklockan ringde och väckte mig. Jag gick upp och satte på ljudboken jag lyssnar på just nu, låg i soffan och lyssnade. Åt frukost efter 10, men sedan lyssnade jag vidare. Kände mig lite bättre så jag bestämde mig för att städa köket i dag. När jag skurat i 10 minuter fick jag som tarmvred och fick lägga mig ner igen. Jag har inte haft den här smärtan sedan jag slutade dricka mjölk. Jag städade i 5 minuter och vilade i 10 minuter, så höll jag på en stund men sedan blev det för mycket. Jag fick så ont och febern blev värre så jag gick och vilade. Jag måste tänka på vad jag äter i fortsättningen, jag måste hålla mig till laktosfria produkter. Det gör så ont i magen när dessa smärtor kommer.

Av Louise - 3 juli 2011 20:25

Somnade på soffan i går och vaknade därför vid 9 tiden på samma ställe. Balkongdörren stod öppen och det borde vara lite svalt i vardagsrummet men det var det inte. Det var så varmt och jag svettades något otroligt, det bokstavligt rann svett om mig. Det kändes inte helt okej heller så jag tog fram febertermometern, det visade sig att jag hade feber.


Så där låg jag i soffan hela dagen med en vattenflaska bredvid mig. Sent på kvällen kom jag på att jag inte ätit något på hela kvällen så jag lagade till lite. Men det var inte så gott, det smakade liksom inte. Låg och tittade på tv hela dagen och kvällen, sov lite emellanåt.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards