Louise Dagbok

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Louise - 5 juli 2011 20:09

Tog febern innan jag gick och lade mig och skickade ett meddelande till chefen att jag fortfarande har feber. När jag vaknade i morse så satte jag igång datorn och fick ett meddelande direkt från chefen som undrade hur jag mådde. Jag hade ju knappt vaknat men tog febern och hade 37,9 så den är ju på väg ner. Meddelade chefen detta och sedan åt jag lite frukost. Vad har jag gjort idag da? Ingenting kan jag meddela. Förra tisdagen bestämde jag mig att nästa tisdag (idag) skulle jag åka med kameran och stativet och ta en härlig sommarbild över Stockholm. Det får bli nästa tisdag istället, det är ju så härligt med luftballongerna och ett fullsatt Skansen.


Tog febern nu i kväll och jag har 38,2 men det har nog gått ner tills i morgon. Det måste den göra för här kan jag ju inte ligga några fler dagar.   

Av Louise - 5 juli 2011 20:09

Gick upp klockan 6 och tog febern, jaha då var det bara att ringa och sjukanmäla sig. Trodde nog att febern skulle vara en helgfeber men icke sa nicke. Jag gjorde absolut ingenting på hela dagen. Jag tog bort nagellacket men det var väldigt jobbigt, blev väldigt varm. Jag gick upp och öppnade och stängde balkongdörren hela dagen.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards