Louise Dagbok

Alla inlägg den 16 juli 2011

Av Louise - 16 juli 2011 19:18

Idag var det bättre väder, inte direkt högsommarvärme men bra väder för promenad. Lyssnar på förra årets sommarpratare och det är rätt roligt att lyssna på. I morse var det Per Morberg som pratade och han är bra knäpp, jag har lite svårt att förstå honom ibland. Men när det är intressant så tänker man inte på smärtan lika mycket, för jag har ont i både fötter och ben när jag går.


Eftersom det var lite kyligare idag så tog jag en tripp till Nacka Forum. Ska försöka hitta en klänning som jag ska ha på Peters begravning. Det var inte lätt men jag köpte två stycken som jag kan välja emellan. Såg en på KappAhl men det var för liten storlek på den, ska kolla i Skärholmen i morgon om de har rätt storlek. Men det blev en Odd Molly idag, oj den var inte billig.


Ska börja skriva på det som syster ska läsa upp på fikat efteråt, minnesord om Peter. Men sedan måste jag tänka ut vad jag ska göra i morgon, förutom att åka till Skärholmen.


 

Av Louise - 16 juli 2011 19:16

Vaknade av att regnet som stod som spön i backen. Det blev ingen morgonpromenad fast jag borde ha gått en sväng. Men idag är det pyssel som gäller. Så jag satte upp gardiner i alla rum, de var ju nytvättade och har hängt på en stol i några veckor. Det var dags så att säga.


Jag tog några bilder på syrrans blommor förra veckan och nu fixade jag till dem lite och skickade in en order på några canvastavlor. Ska bli roligt att hämta ut dem när de är färdiga. Dags att byta ut de bilder jag har på väggarna här hemma, de har ju suttit där ett tag nu.


 

Av Louise - 16 juli 2011 19:14

Börja dagen med morgonpromenad, alltid lika skönt. Men sedan var jag och jobbade lite på ICA Ringen, det var en liten löneförhandling. Oj, det var många år sedan jag höll på med detta men tänket är kvar och det gick hur bra som helst. Satt kvar en stund och pratade med Patrik under hans lunch.


Åkte hem och funderade ut vad jag ska göra i morgon.


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards