Louise Dagbok

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Louise - 11 augusti 2011 15:51

Idag har jag skrivit ett brev till min vän Aresha i Australien. Jag ville berätta att jag köpt en resa och att jag snart är på gång. Okej, det är 139 dagar kvar men det kommer att gå fort. Jag ska ju hinna med en resa till USA och en till Ullared. Det är alltid lika roligt att resa, korta som långa resor.


De här gången kommer vi att mellan landa i London, alltså när vi ska till New York. Man kan ju inte mellan landa i London när man ska till Ullared. Det blir lite långt att åka med bilen och det blir jobbiga privata mil på den resan. Då säger Pia att vi ska ta min bil, den är ju svår att packa kommer jag svara då.


Så jag kommer att åka till London 4 gånger i år allt som allt. Sedan att det bara gäller flygplatsen, men det är ändå London.


Nu ska jag drömma mig vidare för här händer det inte mycket.


 

Av Louise - 11 augusti 2011 07:08

Har väntat hela dagen, har gått in på Hemnet flera gånger i timmen men på kvällen så hände det. Nu är huset ute på Hemnet och det känns skönt. Jag har haft ont i magen och varit jätte nervös inför detta. Nu hoppas vi att det kommer massor med folk nästa helg.


 



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards