Louise Dagbok

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Louise - 8 augusti 2011 22:00

Eftersom jag inte somnade förrän långt in på småtimmarna var jag inte så pigg när jag vaknade i morse. Vägrade gå upp när klockan ringde och det var nära att jag vände på mig och somnade om. Men som vanligt har jag svårt att försova mig, jag lyckas nästan aldrig med det. Idag var det några nya ansikten på jobbet, nu börjar alla komma tillbaka.


Jag slutade vi lunch idag men jag skulle inte göra något skojigt. Det var dags för mammografi och det på SÖS. Förra gången gjorde det inte så ont men den här gången så gjorde det rysligt ont. Och det gör fortfarande ont, flera timmar senare. Smärtan är ju bara tillfällig men det känns som att det plattar till dem ordentligt, jag vågar inte ens titta på dem.


Sedan var jag på personalmöte på ICA, det var lite livat där borta och jag var tvungen att vara med för det är jag som bestämmer. Jag längtar till den dagen då jag inte bestämmer längre, hoppas det går fort och lätt för syster att ta över.


Åkte till familjen och hälsade på, det var länge sedan vi satt i köket och bara pratade. Det kändes bra att det kändes som vanligt, det har ju hänt rätt mycket sista månaderna. Det var mysigt att träffa barnen, Lukas lät lillsnorre (leksaksorm) bita moster. Jag hade lite presenter med mig till barnen, som moster ibland brukar ha.

Av Louise - 8 augusti 2011 00:00

Hur jobbigt är det inte när man inte kan somna? Nu har jag legat här i 2 timmar och jag blir snart tokig. För mycket i huvudet tror jag. Hoppas ni sover!

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards