Louise Dagbok

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Louise - 24 augusti 2011 09:24

I morse tog jag mig en promenad vid jobbet. Det har inte helt fel, det är ju inte någon direkt naturplats men helt okej väg. Det kommer bli bra sedan när det blir mörkare då det finns lampor och det är alltid folk i rörelse.


I går var det en jordbävning i USA, men det kommer inte att stoppa mig och Lise. Vi har bestämt oss och inget kan stoppa oss.


Satt och tittade på ett program som heter Property Ladder. Det är folk som köper hus och fixar till dem och sedan säljer. Det går alltid fel och de har alltid för låg budget på sin renovering. Vissa har en fruktansvärd smak och allt blir bara skitfult medans andra har jätte bra smak och man själv skulle kunna tänka sig att köpa huset. När jag sitter och tittar på det här programmet så blir jag lite sugen att göra något sådant själv. Men, nu när jag har chansen med mormors hus så känns det bara jobbigt. Nä, jag låter andra göra det och sedan kan jag ligga på soffan och titta på.


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards