Louise Dagbok

Direktlänk till inlägg 24 juni 2011

Torsdagen den 23 juni 2011 Jag fick i alla fall lön.

Av Louise - 24 juni 2011 12:12

Idag ringde väckarklockan 3 gånger innan jag vaknade. Otroligt va trött jag har blivit den sista tiden. Har haft problem att somna efter min styvfar gick bort, det är så mycket som snurrar i huvudet på kvällen. Jag tänker på min syster och hennes familj, hur mår de? Jag funderar mycket på försäljningen av mormors hus. Eller vårt hus kanske jag ska säga, nu när lagfarten står på dödsboet. Så ibland är det bättre att somna på soffan för då somnar jag av trötthet samtidigt som jag tittar på något. Men jag lyckas ju somna när jag lyssnar på en ljudbok, jobbigt bara att vakna mitt i natten och ha något på huvudet.


Det var en rätt slapp dag på jobbet, jag visade några bilderna mäklaren har tagit på huset. Alla säger att det kommer säljas på en gång, jag hoppas verkligen det. Vi hade midsommarlunch på jobbet också, det är sill, köttbullar, prinskorvar, potatis och ett mycket trevligt sällskap. Den här lunchen är starten på sommaren, måndagen efter så börjar semestern för många. Det är likadant med jullunchen, den startar julledigheten.


Jag slutade lite tidigare för jag hade ett möte på mitt ”andra” jobb. Jag skulle skriva på lite papper och prata lite med kontoristen, vi hade lite att göra. Jag skulle också se på en inspelning av något som hänt på jobbet, det var inte lika roligt men hon ville att jag skulle se det också. Kärlek på jobbet, inte min grej riktigt.


I morgon är det midsommarafton och alla frågar vad man ska göra? Jag är ju lite anti sådana här dagar. Jag brukar tillbringa den här dagen med min familj men i år är det ju lite speciellt så vi får se vad jag ska göra. Det lutar åt en mysig kväll hemma med en film och hemlagad pizza. Kanske sitta och planera min nästa Australien resa, det låter roligt.


 


 
 
Ingen bild

sussilull

24 juni 2011 12:49

Ha en jättefin midsommar vad du än kommer att göra. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 29 september 2011 15:43

Jag kommer inte att blogga något mer.

Av Louise - 31 augusti 2011 07:31

Jag tar en paus i bloggandet, ha det så bra så länge!     ...

Av Louise - 26 augusti 2011 20:32

En kollega har bekräftat att det är en IKEA prislapp som hänger under bordet på Fritidsresors reklamfilm. Hon kollade till och med upp vad bordet heter så jag är nöjd. Ibland tycker folk att jag överdriver eller att jag ser i syne, men inte den här g...

Av Louise - 25 augusti 2011 21:38

Har ni tänkt på i Fritidsresors reklamfilm att under bordet hänger lappen från IKEA. På IKEA har ju varje möbel en vit lapp hängandes där det står var man hittar den på ta själv lagret osv. Jag är helt säker på att det är en sådan lapp som hänger und...

Av Louise - 24 augusti 2011 09:24

I morse tog jag mig en promenad vid jobbet. Det har inte helt fel, det är ju inte någon direkt naturplats men helt okej väg. Det kommer bli bra sedan när det blir mörkare då det finns lampor och det är alltid folk i rörelse.   I går var det en jo...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards