Louise Dagbok

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Louise - 19 juni 2011 20:37

Sov dåligt hela natten, vaknade och mådde illa vid flera tillfällen. Klockan väckte mig vid 6 tiden för idag ska vi ut till landet och städa. Åkte ut till familjen för att hämta syster vid 8 tiden, jag var lite försenad. Patrik hjälpte mig att hämta pickupen som vi fått låna av Anders. Tack snälla Anders. Vi släppte av Michelle vid Gubbängsfältet, hon skulle spela en match till idag i regnet. Stackars Michelle, två dagar i regnet.


När vi kom fram så var det blött över allt och gräset var ungefär 1 meter högt. Vi städade som två dårar, jag frös och svettades vartannat. Vi tog bara en 10 minuters rast under hela dagen, vi skurade, putsade, dammsög och skurade igen. Lämnade nycklar och fullmakt till mäklar Anna på väg hem till morbror. Vi fick hjälp av Cissi och Rickard att packa ner allt i deras bil, körde allt hem till morbror. När jag kom hem till slut så var jag tvungen att ta något att äta sedan ner i soffan. Jag har så ont i kroppen, känns som jag blivit misshandlad. Vi får se vad morgondagen har att bjuda på.

Av Louise - 19 juni 2011 20:35

Vaknade på soffan på morgonen, jag har sovit hela natten på min obekväma soffa. Jag är rätt nöjd. Men jag vart mindre nöjd när jag upptäckte att jag glömt att ställa in resten av maten i kylen i går kväll. Men, jag är inte så kinky så jag ställde in den i kylen i morse.


Åt frukost och klädde mig sedan för det var dags att åka till morbror och fika. Han såg ut och må bra så det var ju kanon. Satt där en stund innan det var dags att åka hem igen. Bytte om till träningskläder och hoppade upp på cykeln för en tur till Gubbängsfältet. Michelle spelar handboll på Eken Cup i helgen och idag hade hon två matcher. Vi möttes vid banan och satt där och tittade på när hon spelade. Sedan tog jag cykeln hem för middag och ytterligare en kväll på soffan. Men det blir en tidig kväll för i morgon ska det städas. Puh, jag har sagt att jag ska hämta lastbilen vid 8 tiden.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards