Louise Dagbok

Direktlänk till inlägg 8 juli 2011

Onsdagen den 6 juni 2011 Frisk och födelsedagskalas!

Av Louise - 8 juli 2011 21:06

I morse när jag vaknade tog jag feber och då hade jag bara 37,4 så det blev jobb idag. Det var inte så farligt på jobbet, jag menar självklart inte att vi brukar ha ormar och spindlar där. Men jag menar att det inte ringde så farligt.


Efter jobbet åkte jag till ICA Ringen och hämtade ungarna, sedan åkte vi till Cissi. Hon fyller 25 år idag och det firade vi på hennes föräldrars landställe ute på Ällmora. Jag har aldrig varit så långt ute på Tyresö, premiärtur för mig kan man säga. Cissi hade sina föräldrar och sin farmor där, så var det deras närmsta vänner också. Sedan kom Nettan, Bernte och Nicklas också. Det blev en lite stel hälsning från deras sida, de tog fram handen och hälsade. Det har väl aldrig hänt så länge jag vet, vi har ju alltid gett varandra en kram när vi ses. Men, det är ju som sagt var lite stelt från deras sida.


Cissi bjöd på grillade hamburgare och det var så gott. Det var extra tjocka och med Hickory smak, de var så goda. Till efterätt blev det chokladtårta med hallon och kaffe. Men sedan var det dags för syster att åka hem med sina barn och för mig att åka hem och sova.


Men tack snälla Cissi för en trevlig kväll.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 29 september 2011 15:43

Jag kommer inte att blogga något mer.

Av Louise - 31 augusti 2011 07:31

Jag tar en paus i bloggandet, ha det så bra så länge!     ...

Av Louise - 26 augusti 2011 20:32

En kollega har bekräftat att det är en IKEA prislapp som hänger under bordet på Fritidsresors reklamfilm. Hon kollade till och med upp vad bordet heter så jag är nöjd. Ibland tycker folk att jag överdriver eller att jag ser i syne, men inte den här g...

Av Louise - 25 augusti 2011 21:38

Har ni tänkt på i Fritidsresors reklamfilm att under bordet hänger lappen från IKEA. På IKEA har ju varje möbel en vit lapp hängandes där det står var man hittar den på ta själv lagret osv. Jag är helt säker på att det är en sådan lapp som hänger und...

Av Louise - 24 augusti 2011 09:24

I morse tog jag mig en promenad vid jobbet. Det har inte helt fel, det är ju inte någon direkt naturplats men helt okej väg. Det kommer bli bra sedan när det blir mörkare då det finns lampor och det är alltid folk i rörelse.   I går var det en jo...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards