Louise Dagbok

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2011

Lördagen den 30 juli 2011 Födelsedagsfest!

Av Louise - 2 augusti 2011 21:15

Gick upp tidigt för idag har jag mycket att göra. Först mötte jag upp Kristina på söder utanför Gunnarssons. De har en rätt god räkmacka och deras kanelbullar är väldigt goda. Och det är precis vad jag köpte den här dagen. Vi satt ute och det var hur härligt som helst. Jag har ju inte varit ute så mycket den här semestern, jag har mest varit inne och vilat.


Det var jätte trevligt att sitta där med Kristina, vi åt gott och vi hade rätt mycket att prata om. Vi hade inte setts på ett bra tag och man har samlat på sig en del. Vi tog en biltur till city där vi gick in i en möbelaffär som Kristina var intresserad av. Den var jättemysig och hade rätt intressanta saker. När vi hade tittat klart och pratat klart så körde jag hem Kristina till Älvsjö. Sedan åkte jag hem och tog det lite lugnt innan det var dags att åka ut igen.


Den här gången åkte jag till Liseberg där Pia hade en liten födelsedagsfest. Vi blev bjudna på grillade hamburgare som var riktigt smarriga och till efterätt blev det mycket godsaker. Det var en jätte trevlig liten middag och alla var på topp och barnen fick en del födelsedagspresenter. Pia fick ett presentkort på Desigual, jag var där och de hade 50 % rabatt på allt. Jag köpte en underbar handväska, så fin.


 

Den ser inte exakt ut som den här, min är mer blå...   


En jättetrevlig dag och full av trevliga människor.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 29 september 2011 15:43

Jag kommer inte att blogga något mer.

Av Louise - 31 augusti 2011 07:31

Jag tar en paus i bloggandet, ha det så bra så länge!     ...

Av Louise - 26 augusti 2011 20:32

En kollega har bekräftat att det är en IKEA prislapp som hänger under bordet på Fritidsresors reklamfilm. Hon kollade till och med upp vad bordet heter så jag är nöjd. Ibland tycker folk att jag överdriver eller att jag ser i syne, men inte den här g...

Av Louise - 25 augusti 2011 21:38

Har ni tänkt på i Fritidsresors reklamfilm att under bordet hänger lappen från IKEA. På IKEA har ju varje möbel en vit lapp hängandes där det står var man hittar den på ta själv lagret osv. Jag är helt säker på att det är en sådan lapp som hänger und...

Av Louise - 24 augusti 2011 09:24

I morse tog jag mig en promenad vid jobbet. Det har inte helt fel, det är ju inte någon direkt naturplats men helt okej väg. Det kommer bli bra sedan när det blir mörkare då det finns lampor och det är alltid folk i rörelse.   I går var det en jo...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards