Louise Dagbok

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Louise - 26 mars 2011 20:58

I morse väckte Michelle mig och det var rätt ljust ute men jag kände mig inte pigg. Jag kollade på klockan och såg att den bara var 06.30, vände mig till henne och sa SOV.

Jag vaknade igen vid 08.30 och kände mig utvilad, men Michelle sov vidare.


Mötte upp syster och de andra på Shurguard, idag skulle vi tömma ut lite saker från förrådet. Syster ville ha vitrinskåpet och det är ju några delar, men allt fick plats på lastbilen som de lånat. Nu är det lite mer plats i förrådet men jag och syster behöver åka dit och tömma ut lite till.


I kväll gjorde jag något som gjorde ont men jag var tvungen.





Av Louise - 26 mars 2011 16:29

Oj, pengarna bara strömmar in. Först fick jag lön idag sedan fick jag deklarationen och där stod det att jag får tillbaka en massa pengar. Det är ungefär lika mycket varje år så jag är rätt nöjd. Fick även mormors deklaration och den var inte lika rolig, där blev det restskatt. Men det löser vi så det är inga problem.


Den här kvällen blev Michelle’s kväll. Hon fick bestämma vad vi skulle göra och vad vi skulle äta. Det blev köttbullar med hemlagad potatismos med lingonsylt. Sedan tittade vi på Disney Channel tills Let’s Dance började. Då var det Frank eller Jessica som gällde, hela kvällen faktiskt.


Vi gick och lade oss vid 22 tiden och vi somnade nog direkt, så trötta var vi. Catching!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards