Louise Dagbok

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Louise - 3 mars 2011 21:46

Som ni vet hade jag ett skit år 2008, det var verkligen ett botten napp under mina 41 år i livet. Det var ju helt okej under tiden jag var i Australien men jag tänkte ju på min familj här hemma hela tiden, hade nästan lite ångest att jag hade det så bra. 2009 var ett helt normalt år, inget riktigt jobbigt hände men heller inget riktigt bra. Jag skaffade mig klippkort till Australien men det var nog det ända som var bra. 2010 trodde jag skulle bli bra för det började ju verkligen toppen med en resa till Australien. Jag fick se hajar och jag var lycklig som bara den. Jag trodde att året skulle sluta lika bra eftersom jag skulle till Australien igen på julafton men då hände ju en jobbig sak till. Men jag avslutade året med ett fyrverkeri som var något av det vackraste jag sett så det sista jag kommer ihåg av 2010 är en vacker och varm kväll i Sydney Harbour.


Men nu har då 2011 börjat och jag hade ju hoppats att det skulle fortsätta vara så bra som det började. Men, nu känner jag personer som är mycket sjuka och det är lite jobbigt. En är min systers vän och hon har 3 barn och mår skitdåligt. Jag håller tummarna att allt kommer gå bra så 2011 blir ett bra år i alla fall.


I morgon är det fredag och sedan är det lördag, då ska jag köra en tvätt igen. Vi håller tummarna att det kommer att fungera, annars lånar jag en bur av syster och låser in den.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards