Louise Dagbok

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Louise - 5 mars 2011 22:56

Tänk om man kunde knäppa med fingrarna och vara någon annanstans.

Knäpp, nu vill jag åka till Maldiverna.



Av Louise - 5 mars 2011 22:46

Fortsättning från i morse!


Det blev en hel sopsäck som ska slängas på tippen. Nu tänker alla men ge bort kläderna till de som behöver dem. Men de skulle inte gå igenom testet, det är kläder ingen vill sätta på sig. Nu har jag lite mer utrymme i garderoben, kanske en tur till Nacka Forum i morgon.


Har idag börjat fixa med mina bilder från Australien. Det tog 6 timmar att fixa till dem och få in dem i mina fotobok så nu är det klart. Men i morgon ska jag sätta text till bilderna, det kommer nog ta lika lång tid. Har varit lite låg idag, har haft lite ont i kroppen och varit mycket trött. Jag hoppas verkligen inte att jag håller på och blir sjuk, det har jag inte tid med.


Jag skulle vilja åka ner till Australien och dyka med Howard Hall, han ska ner i 21 dagar med Andrew och Jen och en tur då skulle kosta mig 100 000 kr. Det är ju inte så svårt att få fram, kanske ska råna en bank?




Av Louise - 5 mars 2011 11:39

Somnade på soffan igår och sov där ända till 04.00, gick in i sängen och fortsatte sova. Hade tänkt sova tills jag vaknar, har inget speciellt att göra idag så jag hoppas jag sover länge. Vaknade 07.15 och då var det bara att gå upp… jobbigt.


Solen skiner redan vid 8 tiden och det känns som att våren är på gång. Jag gick ner till Ica och då såg jag att solen smält bort rätt mycket snö på vägen. Det knastrade under fötterna och det kändes verkligen härligt. Jag längtar så mycket efter våren… kanske dags att inventera garderoben. Jag måste kanske köpa en ny vår garderob… det måste jag göra i helgen.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards