Louise Dagbok

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Louise - 6 mars 2011 18:34

Var i Nacka Forum och böt Patriks t-shirt som han fick i julklapp av mig. Det var ju ett hål i tröjan men jag visste inte om jag skulle få byta den eftersom det gått två månader sedan jag köpte den. Men det gick alldeles utmärkt, de var väl inte så glada men jag gav mig inte.


Har skrivit text till alla bilder i mitt fotoalbum. Ska väl skicka iväg en order så jag snart får hem dem, dags att ta fram kontokortet. Jag gick lite i affärer i Nacka Forum men jag köpte ingenting till mig själv, så duktigt. Jag lärde mig en sak i Australien och det var om man köper ett nytt klädesplagg måste man slänga ut två plagg. Eftersom jag rensade i går så har jag betalat för alla kläder jag köpte i Australien.

Av Louise - 6 mars 2011 11:49

Idag var det då dags att sätta tvättmaskinen på prov. Har den bestämt sig för att stanna i huset eller vill den ut. Vi har sett tendenser på psykbryt tidigare och det har visats sig i kraftiga skakningar och konstiga läten. Man kan säga att den har pratat för sig själv en del.


Men nu har jag haft en psykolog här och vi har pratat med tvättmaskinen och idag satte vi den på prov. Och jag kan med glädje meddela att den bestämt sig för att stanna i huset. Han pratar inte längre för sig själv och den har inga skakningar längre. Puh, jag är så glad.


Sussilull: Mina drömmar om Maldiverna är ju under ytan inte drinkar i olika färger. Men jag har letat fram en trevlig bild så även du kan njuta av Maldiverna.


   

Denna bild är inte min utan den hittade jag på google, så du vet.  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards