Louise Dagbok

Alla inlägg den 6 december 2009

Av Louise - 6 december 2009 18:08

Regn på 2:a advent


Jag vaknade vid 3 tiden och det regnade spik utanför, det låter fördjävligt när det regnar mot min balkong. Men jag vände på mig och jobbade på att somna om. Tydligen lyckades jag för klockan väckte mig vid 8 tiden, dags att gå upp. När jag vaknade hade jag väldigt ont i höger arm och axel, måste ha legat på den under natten.

Det blev lite frukost sedan städade jag upp lite i köket, håller på med ett julklappsexperiment. Men nu är det rent och fin, och jag kan bara slappna av tills det är dags för tvättstugan.


På fredag ska jag kolla på Skavlan, då är Robbie Williams och Will Smith gäster. Det är ju två av mina stora favoriter, hade Bon Jovi vart där också så hade det varit precis som i min dröm för några år sedan. I och för sig var Bruce Willis med också men jag tar hellre Robbie. Det blir nog en köttbitt med god sås till det, riktig myskväll.


Dags för tvättstugan igen, tvättpåsen var proppfull så det var dags. Och jag har inte tid i veckan så det var bara att masa sig dit. Tur att det fanns en ledig tid. Men jag var klar med tvättstugan nu, skönt. Nu är det en vecka till nästa gång. Klockan är nu 17.30 och jag har fortfarande väldigt ont i höger axel.


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards