Louise Dagbok

Alla inlägg den 20 december 2009

Av Louise - 20 december 2009 17:54

Inget Oxelösund idag


Gick upp tidigt i morse och tittade ut. Okej, det har snöat i natt igen. Men jag tänker ge det en chans. Började laga frukost och kaffe och då ringde pappa. Han hade hört på radion att det skulle fortsätta snöa och att det var en del olyckor på E4:an. Så det blev ingen resa ner till Oxelösund idag. Kanske nästa helg om vädret är bättre.


Vad ska jag göra idag då? Jag gick ut och skottade fram bilen, flyttade den till en plats som var ren från snö. Sedan in och lägga in sillen och baka en sockerkaka. Men sedan gjorde jag absolut ingenting.

Kollade in Facebook och såg att Rodney Fox ska gästa turen då jag är på båten. Halleluja, det är stort. Att få träffa legenden Rodney Fox är jätte stort. Många här i Sverige vet inte vem han är men han är verkligen en stor legend. Han är en överlevare av en vithajs attack. Han har över 400 stygn runt sitt bröst. Det kommer vara så stort att få träffa honom. Ska jobba hårt för att få en bild av oss tillsammans. Då kommer Tomas bli så avis.


Gick ut och handlade och bokade samtidigt en tvätt tid. Klockan 19 i kväll ska kläderna bli rena, hinner ta en tvätt tid till innan jag åker.


I morgon är det jobb igen, i tre dagar men sedan är det julafton.


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards