Louise Dagbok

Alla inlägg den 11 december 2009

Av Louise - 11 december 2009 21:37

Robbie Williams på Skavlan, do I need to say more.


I går var avsnittet av Criminal Minds det bästa någonstin. Jag och syster tycker båda det så då måste det ju vara så. Men det var fruktansvärt bra, så spännande och handlingen var kanon.


Jag var hos min läkare idag och hoppades få ett svar. Men som vanligt börjar det med att läkaren inte känner igen mig och börjar ställa frågor som om jag var en ny patient. Men när jag berättat vem jag är så började han fatta. Men när vi var klara så visste jag inte mer än när jag kom, bara att jag ska äta ett piller till och gå och lämna fler prover. Så jag är lite missnöjd med dem.


Utsikt från Ersta Neurologen  

Stockholm i solen.


Jag stannade kvar på jobbet och pratade med en kollega. Jag kom inte ifrån jobbet förrän vid 17 tiden, det drog ut på tiden lite grann.

När jag kom hem så käkade jag lite mat, och sedan bakade jag kladdkakemuffins. Nu sitter jag och väntar på Robbie….


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards