Louise Dagbok

Alla inlägg den 13 december 2009

Av Louise - 13 december 2009 18:43

Lucia, andra advent och handboll


Hämtade upp familjen vid 10 tiden, det var samling vid simhallen 10.30 Men det kom inga fler till samlingen, syrran trodde att den var klockan 10 istället. Så vi åkte till Kärrtorpshallen och väntade, tydligen var samlingen 11.15 Men vi satt där och åt varsin korv och drack lite kaffe. När alla barn samlats och matchen började så mådde Liam dåligt och vi fick åka hem. Vi åkte hem och vi fikade och tog en smörgås, sedan var det dags för mig att åka hem.


Jag tog det lugnt hemma, dags att vila innan sista långa jobbveckan innan semestern.

Det var dags att tända tredje ljuset också, det blir lite stämningsfullt till middagen.


Lagade lite mat, lite mer än vanligt blev det för jag vill ha till matlåda i morgon. Känner mig lite dålig, har lite känningar i magen. Lite illamående faktiskt. Vet inte om jag är på väg att få något eller om jag tycker det är jobbigt att gå till jobbet i morgon.


Jag tror jag ändrar lite i mitt jobb schema den här veckan, jag ska börja 07.30 men i morgon kommer jag lite senare. Eller inte, det beror ju på egentligen. Är jag pigg och nyduschad i tid så är jag väl tidigt på jobbet också.


Men nu känner jag för att vila lite.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards