Louise Dagbok

Alla inlägg den 9 december 2009

Av Louise - 9 december 2009 21:32

Nu har jag ett nytt pass


Var trött i morse och orkade inte riktigt kämpa mig till jobbet i tid. Jag var 3 minuter sen, men det var en massa råttor på gården som jag var tvungen att hoppa över.


Mycket att göra som vanligt, i morgon kommer jag jobba häcken av mig. Det vet jag redan för det är mycket information som ska fram innan nästa vecka. Många datum ska tas fram för eventuella resor och kurser, men det är bara bra. Det ska vara fullbokat, då tjänar vi pengar.


Det blev thai till lunch igår och till middag, idag åt jag också thai till lunch. Hoppsan, nu tänker ni att snart får hon sjöbjugg, men det är lugnt. Jag tycker kyckling cashewnötter är så fruktansvärt gott. Men i morgon blir det kassler till lunch, och en promenad om det inte regnar. Det gör ju det rätt mycket nu för tiden.


Efter jobbet så åkte jag till Nacka igen för idag har polisen öppet. Det var bara att gå in och hämta mitt nya pass, nu är det bara visum som är kvar. Jag ser ut som en förrymd fånge på bilden, tur att jag inte ska visa bilden för någon. Det är ju bara för passkontrollen i Australien, man har ju sett på tv att de är ett gäng trevliga människor.


Igår fick jag mitt träningsprogram av Anna så idag kunde jag börja mitt träningspass. Det är rätt jobbigt att träna med boll, man tror inte det men det är faktiskt rätt tungt.

Jag fick mina skjortor sålda och kjolen likaså. Nu är det bara att hoppas att ljudböckerna blir sålda också.


Snart är det dags att sova.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards