Louise Dagbok

Alla inlägg den 7 december 2009

Av Louise - 7 december 2009 21:16

En tur till andra sidan


Gick upp som vanligt vid 6, jag var pigg men det är nog för att jag gick och lade mig vid 21 tiden. Tog det lugnt på morgonen, skulle inte bli hämtad förrän vid 9. Hann göra några av Annas boll övningar, men jag vill ha hennes träningsschema och gå efter. Nu blev det lite hattigt, jag vill ha exakta order.


I går bokade jag min takvandring som jag fick av Bosse när jag fyllde år. Jag har lämnat förslag på lördagen den 15 maj klockan 16. Hoppas nu att det blir en solig och varm dag, då blir ju allt mycket lättare. Har fått bekräftelse att det är bokat, kul att ha något att se fram emot.

Monica hämtade mig och vi flög till Göteborg och där mötte Frank oss. Vi åkte till Stenungsund Centrum, där åt vi en härlig lunch. Konstigt nog så sken solen på oss på den sidan av Sverige. Vi hade lite tid över så vi åkte och kollade in Franks båt, jaha nu har man varit på Tjörn också.


Franks båt  

Franks båt


Utsikt från Stenungsund  

Utsikt från Stenungsunds Centrum.


Men sedan hade vi vårt möte på Hogia och det gick väldigt bra. Vi åkte därifrån väldigt nöjda med dagen. Bestämde oss för att äta middag på flygplatsen innan vi ska åka hem, vilken miss. 149 kronor för en vidrigt grillspett med pommes, vi fick också vänta i 30 minuter på maten. Hon hade ingen matorder, bara vår och den tog 30 minuter. Aldrig mer äta på flygplatsen. Sedan log ingen av flygvärdinnorna utan de var ett gäng surf---or.


Var hemma straxt efter 20 och det var bara att slänga sig ner i soffan och vila lite. Jag har väldig värk i benet, jag har suttit stilla för mycket idag helt enkelt.


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards