Louise Dagbok

Direktlänk till inlägg 13 mars 2011

Söndagen den 13 mars 2011 Thai till lunch!

Av Louise - 13 mars 2011 15:45

När jag ätit frukost i morse satte jag igång med att fixa mina persienner. Det saknades lite tillbehör till dem, de var trasiga men nu är det fixat. Sedan körde jag en tvätt igen, det gick lika bra den här gången. Körde en diskmaskin också, dammsög och sedan böt jag sängkläder. Passade på att damma i sovrummet också, det blir fort dammigt hos mig. Vi har tydligen problem med ventilationen i huset, man får damma ofta.


Skulle vilja tvätta sofföverdragen men det får bli nästa helg, man får ta lite i taget. Var och åt på Koh Phangan och det var lika gott som vanligt. Pappa och Marita var med för första gången. Jag blev lite nervös när de smakade på den goda salladen man får innan maten. De tyckte det var väldigt starkt, det stämmer men jag blev lite nervös inför varmrätten. Kycklingen med cashewnötterna kan ibland vara lite stark men som tur var så var den inte det den här gången.


Väl hemma igen så la jag mig i soffan med en bra bok. Men jag blev så trött att jag inte orkade läsa. Som tur var så är det SharkMen på tv och det kan man ju titta på. Jag tycker det är ett mycket intressant program, de letar efter vithajar utanför San Diegos kust.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 29 september 2011 15:43

Jag kommer inte att blogga något mer.

Av Louise - 31 augusti 2011 07:31

Jag tar en paus i bloggandet, ha det så bra så länge!     ...

Av Louise - 26 augusti 2011 20:32

En kollega har bekräftat att det är en IKEA prislapp som hänger under bordet på Fritidsresors reklamfilm. Hon kollade till och med upp vad bordet heter så jag är nöjd. Ibland tycker folk att jag överdriver eller att jag ser i syne, men inte den här g...

Av Louise - 25 augusti 2011 21:38

Har ni tänkt på i Fritidsresors reklamfilm att under bordet hänger lappen från IKEA. På IKEA har ju varje möbel en vit lapp hängandes där det står var man hittar den på ta själv lagret osv. Jag är helt säker på att det är en sådan lapp som hänger und...

Av Louise - 24 augusti 2011 09:24

I morse tog jag mig en promenad vid jobbet. Det har inte helt fel, det är ju inte någon direkt naturplats men helt okej väg. Det kommer bli bra sedan när det blir mörkare då det finns lampor och det är alltid folk i rörelse.   I går var det en jo...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards