Louise Dagbok

Direktlänk till inlägg 27 mars 2011

Söndagen den 27 mars 2011 Min lilla busunge

Av Louise - 27 mars 2011 11:31

I fredags när jag kom ut till syster för att hämta Michelle så hörde jag Lukas gråta. Syster berättade att det var någon annan som ville följa med och sova hos moster. Jag blev lite rörd att alla barn tycker om att sova över hos moster, det är som ett litet äventyr. Vi försökte lugna Lukas genom att säga att han kan få följa med mig en annan gång. Men han bara grät och sa nej. Han försvann en stund och vi andra satte oss ner och pratade lite. Sedan kom han smygande ut från garderoben, han drog en IKEA kasse efter sig. I den hade han packat ner en pyjamas, strumpor och kalsonger. Han hade packat för att följa med moster hem.

Vi satte honom vid bordet och berättade att vi planerar in när han kan följa med moster hem. Han höll upp handen och visade 5 fingrar, så vi bokade in nästa lördag. Han var nöjd med det och började måla.


Så, nu vet jag vad jag ska göra nästa lördag. Jag ska ha en liten ängel här hos mig, nu har jag en vecka på mig att planera vad vi ska göra.  

 
 
Ingen bild

feberlullan

27 mars 2011 14:55

Såklart...man kan ju inte bara ta med sen en hem! :P Och nu är det ju packat o klart vetja!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 29 september 2011 15:43

Jag kommer inte att blogga något mer.

Av Louise - 31 augusti 2011 07:31

Jag tar en paus i bloggandet, ha det så bra så länge!     ...

Av Louise - 26 augusti 2011 20:32

En kollega har bekräftat att det är en IKEA prislapp som hänger under bordet på Fritidsresors reklamfilm. Hon kollade till och med upp vad bordet heter så jag är nöjd. Ibland tycker folk att jag överdriver eller att jag ser i syne, men inte den här g...

Av Louise - 25 augusti 2011 21:38

Har ni tänkt på i Fritidsresors reklamfilm att under bordet hänger lappen från IKEA. På IKEA har ju varje möbel en vit lapp hängandes där det står var man hittar den på ta själv lagret osv. Jag är helt säker på att det är en sådan lapp som hänger und...

Av Louise - 24 augusti 2011 09:24

I morse tog jag mig en promenad vid jobbet. Det har inte helt fel, det är ju inte någon direkt naturplats men helt okej väg. Det kommer bli bra sedan när det blir mörkare då det finns lampor och det är alltid folk i rörelse.   I går var det en jo...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards