Louise Dagbok

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Louise - 15 maj 2011 16:05

Jag vaknade av att jag hörde Kevin trava utanför sovrumsdörren. Jag måste sova med stängd dörr för jag kan inte ta in katterna. Sedan vill jag inte vakna av att få en puss mitt i natten av Kevin. I går kväll fick jag slänga ut den svarta katten från Michelle´s rum, han låg på Nisses bur och veva med tassen. Jag vill inte ringa till Spanien med dåligt besked, så nu blir det stängd dörr där uppe.


Så när jag vaknat så släppte jag ut Kevin så han fick kissa sedan började jag morgonrutinen. Tända upp två akvarier, mata katterna och sedan mat till Kevin. Innan jag satte mig till frukost så gick jag ut i pyjamasen och hämtade morgontidningen. Sedan blev det en mysig frukost med DN. Det som var lite ovant var att jag hade 3 katter och en hund som stod och tittade på mig när jag åt. Jag är ju inte van att äta inför publik.


När vi var klara så gick jag och Kevin en lång promenad, i regnet. Precis när vi började gå så började det regna, tur att jag hade packat ner regnjacka. När vi kom hem igen så satte jag mig i fåtöljen och där somnade jag. Sov en stund innan det var dags att åka och handla. Jag hade ju missat röd paprika och äpplen till Nisse, men när jag kom hem så kom jag på att jag glömt morötter. Men han får klara sig på äpplen och röd paprika i kväll.


När jag kom hem så satte jag mig i fåtöljen igen och läste tidningen. Jag köpte även Agent X9, det var länge sedan jag läste om Modesty Blaise. Snart är det dags för nästa långpromenad med Kevin, jag har redan fått ont i fötterna.



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards