Louise Dagbok

Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Louise - 30 maj 2011 20:28

Åkte ut till familjen vid lunchtid, det var lite mysigt att träffa familjen i lugn och ro. Jag gav Liam och Lukas sina nya badbyxor som moster har köpt till dem. Det är blåa byxor med vithajar på, vad annars. *ler*

Jag gav syster ljus som hon kan ha i köket och i vardagsrummet, det är två olika färger. Sedan fick hon ett ljus som hon kan ha på graven i vinter. Jag köpte ju likadant som vi ska ha på mammas grav. Sedan gav jag syster 4 trisslotter i morsdagspresent, och hon vann faktiskt 125 kronor. Vi fikade en stund och jag fick se bilder från semestern. Jättefina bilder, det såg jätte härligt ut. Jag fick två presenter, en haj i trä av barnen och ett armband av syster och Patrik. Å, vad glad jag blev.


Sedan åkte jag till mammas grav och där planterade jag en blomma. Kram på dig mamma, saknar dig massor.

Av Louise - 30 maj 2011 20:27

Idag tog jag det väldigt lugnt, jag låg mest i soffan och tittade på Animal Planet. Jag kände att det var rätt skönt att ha en tv skärm mellan djuren och mig själv. Pratade med syster några gånger på telefonen, det var rätt skönt att kunna snacka på utan att behöva tänka på kostnaden.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards