Louise Dagbok

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Louise - 4 november 2010 21:21

En helt vanlig torsdag – men så fel jag hade.

Jag vaknar till en nyhet att ett Quantas plan har nödlandat i Singapore. Ena motorn hade exploderat och det lossnade delar från planet. Jag blev så nervös att jag var tvungen att kontakta Kilroy resebyrå för att höra att jag kommer iväg på julafton. Det var ju nämligen mitt plan som gick sönder och de tar ur alla Airbus 380 ur trafik. Men jag fick ett glädjande besked på eftermiddagen att jag inte drabbas.


Under förmiddagen fick vi reda på att det var ett bombhot i vårt område i Länna. Lite längre ner på vägen så stängde polisen av vägen och utrymde lokaler. Någon hade hittat vad de trodde var en bomb, vi vet inte om det var det eller inte. Men det stod i tidningen att bombtekniker var på väg. Spännande va?


Lagade lite god middag och matlådor till helgen. I morgon blir det nog thai, om det fungerar att åka ifrån jobbet och handla. Efter jobbet åker jag till syster och firar hennes 30 års dag.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards