Louise Dagbok

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Louise - 10 november 2010 19:26

Gick upp tidigt för idag var det dags för TENS behandling igen. Petra var lite sen men det gick bra ändå, men lite stressad blev jag. Skickade ett mess till syster med frågan var hon var och fick svar med en bild på Sköndalskylten. Jag bad henne gå till Arena Rehab där jag låg och jag fick sedan en bild utanför stället. Vi åkte till Fonus vid skogskyrkogården, vi hade tid kvart över 10. Men vi gick in lite innan, förklarade att vår morbror kommer bli lite sen. Han lovade att komma till 11 men när klockan var 11 sa de halv 12. Men då hade vi nästan gjort klart allt, han fick bara godkänna allt. Vi beställde blommor och text till banden när han kom.

Begravningen blir den 1 december och det känns hur skönt som helst.


Jag kan åka till Australien utan att behöva oroa mig för mormor längre. Det här kommer släppa många stressiga ögonblick. Nu känns det lite som ”vad ska jag göra i helgen?”. I nästan 3 år har jag tagit hand om mormor, och nu har jag inte henne längre att ta hand om.


Åkte till jobbet sedan, det var skönt att åka dit. Fick någon annat att tänka på. Dagtid är inga problem utan det är när jag ska sova som det jobbiga är. Men det går väl över, precis som det gjorde med mamma.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards