Louise Dagbok

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Louise - 13 november 2010 19:53

Hade otroligt svårt att somna igår, men som de sista nätterna nu så somnade jag i soffan. Jag vaknade vid 3 tiden och var totalt borta, jag kände mig totalt veck. Sov ända till klockan 8, syster ringde nästan direkt efter jag vaknat. Jag pratade med bästisen på Sandhamn men sedan var det dags att åka ut till landet.


Ringde Pia på vägen ut och hon var nog bara någon bil framför mig. Hon skulle ut till Sandhamn och ha myshelg, jag ska ut nästa helg. Syster och Rickard hade inte kommit så långt så jag körde ner till Vinterhamn och pratade med Pia och Daniel. Men sedan åkte jag till huset, började med att tömma brevlådan. Jag parkerade bilen och fick städa lite runt soptunnan, den hade ramlat ut och lite saker hade ramlat ur påsarna. Sedan gick jag ner till brevlådan igen och satte upp en lapp att vi inte vill ha någon reklam. Så nu blev det lite smygreklam också.


  


Vi kokade korv och ungarna (plus syster och Rickard) blev lite fundersamma att vattnet var brunt. Michelle tyckte det var läskigt och äckligt. Men när jag frågade om hon borstat tänderna när hon sov där med mormor så svarade hon ja. Då sa jag att vattnet var lika brunt. Hon blev lite sur på mig då. Vi åt korv i finsoffan och sedan åt vi cocosbollar till efterrätt. Jag och syster slängde en del saker i sopsäckar och fick ut dem på altan. Vi plockade ihop lite kläder till mormor och vi packade ner alla blommor. Men sedan var det dags att åka hem.


Sov en stund här på eftermiddagen, det var skönt.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards