Louise Dagbok

Alla inlägg den 5 november 2010

Av Louise - 5 november 2010 22:00

Grattis lillasyster på 30 årsdagen.
Jag jobbade på min distanskurs idag, fick ett mail från läraren och hon berömde mig. Hon tyckte jag jobbade på bra och att hemsidan börjar ta form. Jag och en arbetskamrat åkte och handlade thai till lunch och idag kostade det bara 59 kr. Men när jag åkte hem vid 12 (vi slutar tidigare dag före helgdagen) så jag reklam att det kostar 59 kr hela november.


Jag åkte hem till syster direkt efter jobbet, Lukas låg och sov, Liam hade en kompis hemma och Michelle var på sitt rum. Vi satte oss och syster tog fram fika, bullarna hade ungarna ätit upp redan. Jag gav min present till syster med en förklaring att jag inte har så mycket pengar nu. Hon förstod och sa att det var lugnt. Hon öppnade och skrattade, hon fick en flaska toarengöring och 2 marschaller. Jag sa att hon får sin present i morgon (lördag). En liten luring var det.


När vi fikat en stund så vaknade Lukas och han började busa med moster direkt. När vi fikat en stund så var det dags för mig att åka hem. Då sa Lukas att han vill följa med, han ville sova hos moster. Men vi försökte prata förbi det och jag klädde på mig jacka och skor. Då började han också klä på sig… så han fick följa med moster hem. Men bara på ett litet kort besök, pappa får komma och hämta honom efter jobbet.


Så vi åkte hem till mig och vi gick till lekparken och lekte. Han sprang runt där och han gungade, och åkte ruschkana och lekte med allt annat. Sedan gick vi hem och han åkte hiss (ungarna åker inte hiss så ofta), han fick trycka på alla knappar. Han fick en liten present från mig, ett polisset. En pistol, handklovar, visselpipa och polisbricka. Han satt och sköt pistolen mot min ytterdörr. Han sa att det var vargar där ute, han är besatt av vargar. Vi spelade spel, ritade av varandras händer och så fick han lite mat. Men sedan kom pappa och hämtade min lilla vän. Han är så härlig.


När han kom hem så sa han att han varit hos mormor…

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards