Louise Dagbok

Alla inlägg den 12 november 2010

Av Louise - 12 november 2010 21:07

När jag låg i soffan i går kväll så mådde jag väldigt illa och kräktes upp middagen. Förmodligen är magen rätt körd just nu, orolig och inte som den ska. Kunde inte somna igår heller som jag brukar utan det blev tv rätt sent och sedan sudoko i sängen.


Så var det fredag igen, skönt på många sätt. Jag hoppas att jag får sova i morgonbitti men det lär jag inte få göra. I morgon ska vi åka och hämta blommorna hos mormor, hämta kläder som mormor ska ha på begravningen och tömma frysen. Eftersom Patrik jobbar får barnen följa med, Rickard (min brorson) följer också med. Det kommer inte ta så lång tid utan vi snabbar oss på skulle jag tro.


Annars har dagen varit rätt bra, mådde lite illa efter lunchen men det försvann efter ett tag. Jag åt inte så mycket utan bara lite bukfyllnad. Vi fick problem med internet på jobbet så våra telefoner bara dog, det är svårt att jobba med support om det inte ringer in. Jag har varit telefonfri så jag ska väl inte säga något men mina kollegor fick inga samtal. Så vi slutade lite tidigare, inte mycket men en liten stund. Jag åkte hem och vilade lite, jag var lite trött. Fick massage av Anna-Malin och det var en lite annorlunda massage idag än den jag brukar få. Idag gjorde hon en omtänksam massage och fokuserade på ställen som får igång min kropp. Det var riktigt skönt och jag ser fram emot tisdag då jag ska få en omgång till.


Har pratat med syster om morgondagen och vi får se vad som händer.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards