Louise Dagbok

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Louise - 9 november 2010 19:33

Jag kunde som sagt var inte sova, jag såg mormors kropp framför mig hela tiden. Såg hennes ansikte i fönstret när jag åker dit. Efter några timmar i sängen så gick jag upp och lade mig i soffan, löste lite korsord och tittade på tv men jag måste ha somnat sedan. Vaknade vid 6 tiden och gick bara till sängen och fortsatte sova. Gick upp sedan vid 8 tiden och ringde Telia direkt och sa upp mormors telefon. Syster kom förbi vid 10 och vi bokade ett möte hos fonus i morgon onsdag. Fick tag på morbror och han kommer också in för mötet.


Sedan åkte jag och syster ut till landet igen för att leta efter testamentet. Mormor måste ha originalet någonstans men vi letade som två inspektörer hos CSI. Det finns inget testamente där ute, vi har letat överallt. Jag ringde morbror och han sa att det kanske ligger i hans bankfack, så vi slutade leta. Så vi får väl åka dit i morgon och titta.


Men nu är jag helt slut, jag ska försöka sova i natt.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards