Louise Dagbok

Direktlänk till inlägg 14 maj 2011

Lördagen del 2

Av Louise - 14 maj 2011 18:28

I dagens horoskop i Expressen stod det att jag skulle få vila och samla tankarna. Och det stämmer ju exakt, jag har verkligen tagit det lugnt. Jag har läst och jag tog en kvällspromenad med Kevin samt lagade lite mat. Jag var ju och handlade på Coop Nära Tyresö Strand, det blev lite snarr till kvällen. Jag brukar inte handla på Coop, jag är ju en uppväxt ICA person men den här butiken har varit en ICA, en Vi och ny är den en Coop. De har vårt tidsystem men har ingen support, deras förlust.


Här hemma har syster fler kanaler än vad jag har hemma. De har lite fler filmkanaler, jag vill inte ha dem hemma men här går det ju bra. Jag sitter i Patriks fåtölj och bara njuter av tystnaden. Hemma i Årsta är det ju aldrig tyst, man hör ju grannarna hela tiden. I kväll är det Mello och vi får se vem som vinner.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 29 september 2011 15:43

Jag kommer inte att blogga något mer.

Av Louise - 31 augusti 2011 07:31

Jag tar en paus i bloggandet, ha det så bra så länge!     ...

Av Louise - 26 augusti 2011 20:32

En kollega har bekräftat att det är en IKEA prislapp som hänger under bordet på Fritidsresors reklamfilm. Hon kollade till och med upp vad bordet heter så jag är nöjd. Ibland tycker folk att jag överdriver eller att jag ser i syne, men inte den här g...

Av Louise - 25 augusti 2011 21:38

Har ni tänkt på i Fritidsresors reklamfilm att under bordet hänger lappen från IKEA. På IKEA har ju varje möbel en vit lapp hängandes där det står var man hittar den på ta själv lagret osv. Jag är helt säker på att det är en sådan lapp som hänger und...

Av Louise - 24 augusti 2011 09:24

I morse tog jag mig en promenad vid jobbet. Det har inte helt fel, det är ju inte någon direkt naturplats men helt okej väg. Det kommer bli bra sedan när det blir mörkare då det finns lampor och det är alltid folk i rörelse.   I går var det en jo...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards