Louise Dagbok

Direktlänk till inlägg 24 maj 2011

Tisdagen den 24 maj 2011 3 dagar kvar i Animal Planet!

Av Louise - 24 maj 2011 22:30

Det var en stressig dag idag, men det blir den lätt när jag ska åka fram och tillbaka för att gå ut med Kevin på lunchen. Så jag började dagen med en Ipren.


Jag fortsatte idag att sätta adressetiketter på vykorten, jag träffade John om hemsidan och sedan handlade jag lite mat. Nu börjar nedräkningen tills familjen kommer hem.


Jag har funderat på vad jag ska göra på semestern. Jag tänker åka ut några dagar till Sandhamn och hälsa på bästa vännen Lise. Sedan skulle jag vilja åka någonstans och fotografera, men jag har ju så svårt att bestämma mig. Jag vill helst inte att det ska kosta för mycket pengar, jag sparar ju till Australien. När jag ser Airtours reklamen på tv så vill jag åka en vecka till Grekland men samtidigt är jag less att åka själv på semestern. Vi får se vad som händer, jag kanske står ute på Stavsnäs och säljer ett hus.   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 29 september 2011 15:43

Jag kommer inte att blogga något mer.

Av Louise - 31 augusti 2011 07:31

Jag tar en paus i bloggandet, ha det så bra så länge!     ...

Av Louise - 26 augusti 2011 20:32

En kollega har bekräftat att det är en IKEA prislapp som hänger under bordet på Fritidsresors reklamfilm. Hon kollade till och med upp vad bordet heter så jag är nöjd. Ibland tycker folk att jag överdriver eller att jag ser i syne, men inte den här g...

Av Louise - 25 augusti 2011 21:38

Har ni tänkt på i Fritidsresors reklamfilm att under bordet hänger lappen från IKEA. På IKEA har ju varje möbel en vit lapp hängandes där det står var man hittar den på ta själv lagret osv. Jag är helt säker på att det är en sådan lapp som hänger und...

Av Louise - 24 augusti 2011 09:24

I morse tog jag mig en promenad vid jobbet. Det har inte helt fel, det är ju inte någon direkt naturplats men helt okej väg. Det kommer bli bra sedan när det blir mörkare då det finns lampor och det är alltid folk i rörelse.   I går var det en jo...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards