Louise Dagbok

Direktlänk till inlägg 28 november 2010

Lördagen den 27 november 2010

Av Louise - 28 november 2010 00:01

Det blev ingen jakt på testamente idag… systers minsta lilla plutt kräktes så vi flyttade allt tills i morgon istället. Så, vad skulle lilla jag göra idag då.


Jag åkte till Intersport och slängde 3950kr i sjön. Jag köpte ett promenadband, så nu behöver jag inte åka till jobbet kl 05.30 för att gå på bandet. Nu kan jag gå upp vid 6 och ändå hinna med frukost och dusch. Efter det åkte jag till min brorson Nicklas, han var tvungen att skriva på en fullmakt så jag kan göra lite saker med mormors papper. Fick en fika med Nettan samtidigt.


Fick upp promenadbandet i lägenheten och jag plockade upp den också. Men, jag har inga gymnastikskor hemma så jag måste till jobbet i morgon och hämta dem. Men sedan ska det promenixas till morgontv och kvällstv.


Lagade herrgårdskyckling till middag, men jag har haft lite dålig mage hela dagen så jag vet inte om det var så bra. Men, vad är en dans på slottet.


Ingen vinst på Lotto blev det heller. Att det ska vara så svårt att få några rätt, jag skulle vilja vinna 95 000 kr. Då kan jag åka på min drömsemester i maj nästa år.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 29 september 2011 15:43

Jag kommer inte att blogga något mer.

Av Louise - 31 augusti 2011 07:31

Jag tar en paus i bloggandet, ha det så bra så länge!     ...

Av Louise - 26 augusti 2011 20:32

En kollega har bekräftat att det är en IKEA prislapp som hänger under bordet på Fritidsresors reklamfilm. Hon kollade till och med upp vad bordet heter så jag är nöjd. Ibland tycker folk att jag överdriver eller att jag ser i syne, men inte den här g...

Av Louise - 25 augusti 2011 21:38

Har ni tänkt på i Fritidsresors reklamfilm att under bordet hänger lappen från IKEA. På IKEA har ju varje möbel en vit lapp hängandes där det står var man hittar den på ta själv lagret osv. Jag är helt säker på att det är en sådan lapp som hänger und...

Av Louise - 24 augusti 2011 09:24

I morse tog jag mig en promenad vid jobbet. Det har inte helt fel, det är ju inte någon direkt naturplats men helt okej väg. Det kommer bli bra sedan när det blir mörkare då det finns lampor och det är alltid folk i rörelse.   I går var det en jo...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards