Louise Dagbok

Alla inlägg den 12 juli 2009

Av Louise - 12 juli 2009 04:54

Vaknade vid 8 tiden med ont i öronen, det blir inget dyk idag. Vädret var riktigt dåligt, blåser små djävlar men solen skiner. Young Andrew fick inte ner buren förrän vid 10 tiden och straxt innan lunch så gick några ner i yt buren. Efter lunchen så gick Andrew ner med 3 personer till botten, när de var på 5 m så hoppade jag och Travis ner i yt buren. Och jag filmade hela tiden, hoppades att hajen skulle dyka upp innan jag var tvungen att gå upp. Så plötsligt så kom två stycken och bråkade om betet, både jag och Travis var helt uppspelta. Vi hoppade och slog i buren för att locka till oss hajarna, vi lyckades verkligen. Men sedan hörde vi att Young Andrew vill ha upp oss, det var dag att åka hem.

 

Vägen hem var verkligen ingen lek. Det var så guppigt, det rullade på bra. Allt flög omkring oss och jag kände mig lite dålig. Men när vi kom in i lugnare vatten så lugnade magen ner sig. När vi kom närmare hamn så skickade jag lite meddelanden till Sverige.

 

Jag snackade med Andrew idag om att komma tillbaka i Januari – Februari och jobba som volontär på båten. Det var inga problem alls, jag ser verkligen fram emot det. Hoppas bara han inte glömmer det. Jag betalade min räkning för den här trippen, den slutade på 400 dollar (2480:-) Det blev lite mer kläder, hyra för utrusning, bilder, film och 1 öl. Japp, jag firade med en öl för att jag sett hajar.

 Pratade med syster, alltid lika roligt och härligt. Vi satt uppe rätt sent och jag gick inte och lade mig förrän vid 1

på natten. Bridget och Andrew var då fortfarande kvar upp, snälla ingen sång i natt tack.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards