Louise Dagbok

Alla inlägg den 21 juli 2009

Av Louise - 21 juli 2009 21:50

Var uppe till klockan 1 i natt, höll på med mina filmer och bilder. Men jag blev klar och la ut dem på Facebook i morse. Jag sov som en stock i min sköna säng, längtar redan efter den igen. Jag hade en bokad tid att fixa naglarna klockan 8.30, det var skönt att få sina naglar fixade igen. Det är totalt omöjligt att ha långa naglar och sätta på sig en 7 mm semi snabbt. Då ryker de fort kan jag säga. Det var trevligt att sitta hos Carina och snacka om resan. Ibland känner jag mig lite ego när jag bara pratar om mig, men jag slänger ut en fråga lite då och då med en fråga hur de mår.

 

Sedan gjorde jag en hemlighet i ca 1 timme, under den tiden var jag en sväng och hälsade på folket på jobbet. Längtar inte tillbaks måste jag medge, längtar redan till semestern nästa år. När jag var klar med hemligheten åkte jag till syster och barnen. När jag kom in i köket stod Liam där och tittade på mig som han tittar på tomten på julafton. Han vet att jag har presenter med mig, han ser så lurig ut. Syster berättade att hon hade sagt till Liam igår att moster var hemma nu. När syster la honom för natten så frågade han var jag var, inte hemma i alla fall. Han frågade om jag var hemma i min lägenhet. Han är för gullig. Så det var kul att visa filmerna för honom även om det såg ut som om han var mer intresserad av godiset jag köpt till honom. Vi fikade och jag berättade lite om resan, sedan var det dags att åka.

Jag åkte förbi Bauhaus för att köpa målar saker för i morgon, då ska vi börja skrapa mormors hus.

 

När jag kom hem så fortsatte jag med bilderna från resan, men nu är allt klart. Pratade med mormor om morgondagen, jag är redan trött när jag tänker på det. Så det är väl dags för mig att gå och lägga mig.

 

God natt kompisar.

Av Louise - 21 juli 2009 21:37

Här kommer en liten film som satts ihop för att göra lite reklam gällande RFSE.



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards