Louise Dagbok

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Louise - 12 februari 2011 10:13


Den här reklam filmen är så jädrans bra att jag måste visa den här också. Ungen är så söt och han blir väldigt förvånad över sina krafter.


Sitter och tittar på Tv4 morgontv och äter frukost, solen skiner utanför och jag känner en lust att ta en promenad. Jag kan ta promenader själv, jag tar min Ipod och så lyssnar jag på en bra bok men det är ju trevligare att promenera med någon annan. Men så blir det sällan.


Jag ska testa Mp3án jag köpte till Liam igår, den glappade i hörlurarna så det kan bli att jag behöver åka och byta den. Han vill ju lyssna på Michael Jackson i sitt rum, så då fixar moster det.


Snart ska jag göra i ordning mig för en tur ut till Tyresö för att hämta syster. Sedan åker vi vidare till Stavsnäs där vi ska kolla till landet och tömma brevlådan. Hoppas det inte snöat in, jobbigt att behöva åka ut och skotta taket en gång till. Inte för jag gjorde annat än att hålla Patrik sällskap när han skottade. Vi får väl se ur det är när vi kommer ut.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards