Louise Dagbok

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Louise - 9 februari 2011 20:51

Tänder ett ljus för min mamma idag, hon skulle fyllt 65 år idag om hon fanns här hos oss. Det luktade jordgubbsrabarber i hela vår korridor idag, endast för dig mamma.


Efter jobbet åkte jag till graven och tände ett ljus, syster hade varit där lite tidigare med barnen. Så nu är det ljust och fint hos henne. Jag hämtade Michelle och körde henne till handbollen, hon berättade i bilen att en av katterna hade bitit av hörlurarkabeln på den nya mp3 spelaren jag gav henne i helgen. Men det är ju bara lurar, det finns fler där hemma.


När jag kom hem till familjen så stod de och lagade mat. Liam och Lukas rullade boll på golvet och var koncentrerade på det. Jag gav Liam en stor påse tomma toarullar, 2 fotografier på vithajar och ett usb-minne med musik. Lukas fick en bok som jag fick av Sussi, han blev jätte glad. Jag laddade systers dator med musik, hjälpte Patrik att ladda ner en ljudbok på hans telefon och fixade så de kan lyssna på mp3 filer på stereon. Puh, men de bjöd på efterätt så jag är nöjd. Nu hoppas vi att Patrik kan hjälpa mig hämta tvättmaskinen i morgon.


Det var ju inte endast mammas dag idag, det är ju exakt 3 år sedan min vän Pias pappa gick bort. Så tanken gick även till honom idag, tänk vad fort tiden går. Många säger att tiden läker alla sår, det stämmer nog. Men, det gör fortfarande ont men inte lika mycket.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards