Louise Dagbok

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Louise - 3 februari 2011 19:32

Fick idag besked att min vän i Cairns mår bra och att hennes hus är kvar. De befann sig på röda korsets evakueringsställen när cyklonen kom till Cairns.


Nu har jag jobbat i 3 dagar och jag längtar tillbaka till värmen och till att göra ingenting. Tänk när jag vinner alla pengar, då ska jag inte jobba längre. Hade ett allvarligt samtal med min chef idag, det var skönt för jag har velat länge om jag skulle göra det eller inte. Nu har jag gjort det och det känns bra att hon nu vet om det också. Vi får hoppas att vi hittar en lösning på detta, men det kommer vi nog göra.


Köpte en Mp3:a i går till Michelle och jag började ladda ner den med musik. När den laddat klart så fanns det ingenting på den, då visar det sig att den inte tar emot Mp4 filer. Och alla mina nya album och ljudböcker är i de filerna. Så jag hittade en converter från Mp4 filer till Mp3. Jag fortsatte idag och jag får inte till det alls, spelar ingen roll hur mycket jag försöker. Jag får inte till spellistor eller får ner musik i rätta filerna. Får ta med mig dator och Mp3:a till henne och försöka hos dem.


I morgon är det dags för kyckling och cashewnötter till lunch, det var länge sedan jag åt det till lunch här i Sverige. Åt det några gånger i Australien och där var det lite godare än här hemma. Men, jag kan inte åka till Australien varje gång jag blir sugen på kyckling med cashewnötter.


I wish!





Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards