Louise Dagbok

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Louise - 21 februari 2011 21:25

Idag ringde min bästis och sa att hon sålt mitt promenadband. Hon vet att jag får ont i benen av att gå på det här lilla promenadbandet så hon hade pratat med sin mamma om det och helt enkelt sålt det åt mig. Men vad bra sa jag och ringde och bekräftade allt. Så nu har jag fått in en del cash på kontot och på onsdag ska jag lämna över bandet.


Köpte gängtejp och en ny slang till tvättmaskinen. Så när jag kom hem så installerade jag slangen och den läckte inte så jag körde en test tvätt. Den var helt tyst och allt fungerade som det skulle. Jag var lite orolig när vattnet skulle spolas ut hur det skulle gå men det var inga problem. Efter ca 1 timme så började den centrifugera och den hoppade runt som en jävla känguru.


Den hoppar omkring för att ställningen under inte sitter fast någonstans. Sedan hoppar tvättmaskinen runt på själva ställningen. Så jag behöver någon slags gummi matta som jag kan ha under. Det skulle kunna vara som en stor musmatta, eller yogamatta kanske.


Jag blir så arg när ingenting går min väg. Varför ska det alltid krångla för mig?

Av Louise - 21 februari 2011 06:18

Den 20 mars ska snön vara borta säger många, jag håller med. Om den inte är borta tycker jag vi bör slå ihop oss och gå ut med batteridrivna hårfönar och fixa det själva.


Var och hjälpte Pia att bära ner hennes löpband till bilen. Jag sa till Pia att det får inte hända något nu så en till är sjukskriven för ett jädrans löpband.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards