Louise Dagbok

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Louise - 19 februari 2011 21:39

I morse blev det tjejträff i mitt vardagsrum, de bara kom en efter en. Först kom Pia för att hjälpa mig lyfta upp min tvättmaskin på ställningen sedan kom Lise som bara ville säga hej. Och medans de var här ringde syster på telefonen så jag hade mina närmsta i min närhet. En härlig känsla, love you all.


På kvällen när jag låg i soffan och löste sudoku ringde telefonen och jag svarade som vanligt Lollo. Tänkte att det var syster eftersom det var från privat nummer. Men jag hörde inte så mycket utan det var mest flås. Och det var inte något dåligt flås personen gjorde, jag blev för några sekunder lite orolig. Jag frågade vem det var och då började personen låta mer men sa ingenting. Plötsligt så hör jag i bakgrunden ”men säg hej till moster Lukas”. Hur gulligt blev det inte helt plötsligt. Istället för en gubbe som flåsar i telefonen så blev det en tre åring och då blev det sött istället för äckligt. Han börja små skratta som en fulgubbe men det är så nära han kommer en ful gubbe lovar jag er. Syster fick luren ta över luren när han inte ville flåsa längre och hon berättade att han blivit lite avis på storebror som fått fotografier med hajar på. Han vill också ha sådana på sitt rum, och moster gör vad barnen ber henne om. Självklart ska han också ha hajbilder på väggarna, jag ser inget fel i det. Hur tänkte jag egentligen!


Jag vill också nämna när jag ändå är här i mitt lilla forum, jag tycker melodifestivalen i år är rena skiten.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards