Louise Dagbok

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Louise - 7 februari 2011 17:52

Skulle sticka ut till landet efter jobbet för att tömma postlådan men det är så mörkt på kvällarna. Jag tycker det är lite läskigt att gå där runt huset när det är mörkt, det är fortfarande lite obehagligt. Postlådan skulle jag väl kunna tömma men jag vill ju kolla läget uppe vid huset också. Så nu har jag pratat med syster och hon följer med i helgen, vi får åka fram och tillbaka bara. Annars får jag nog fråga pappsen om han kan gå runt där med mig om han åker upp till Stockholm i helgen.


I dag fick jag ett paket från Australien, det var min bettskena som jag glömde där nere. Det ska bli så skönt att få använda den igen, jag sover så mycket bättre med den.


Har snackat med Patrik och nu så ska jag bara ringa och kolla om min tvättmaskin finns i Nacka Forum sedan hjälper han mig att hämta den. Sedan måste jag boka installation så allt blir okej, ska nog be dem kolla min installation i köket också.


I morgon börjar Alpint VM, oj vad jag kommer vara upptagen på dagarna nu. Undrar om jag ska bli lite sjuk också… nej, inte sjukanmäla sig.


Till Sussi:

Jag vet att du inte tycker det var några snygga killar i filmerna jag la upp här men det kan bero på att du redan har en några stycken där hemma. (nu var jag snäll)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards