Louise Dagbok

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Louise - 14 februari 2011 20:34

Kramar till alla mina älsklingar där ute!


När jag tittar i mitt fotoregister så ser jag att förra året den 20 mars så var snön borta. Men den 14 mars var det fortfarande mycket snö kvar så det finns ett slut på detta kaos. Snön kommer att försvinna en dag, jag lovar.


Idag pratade jag med syster om att Bamse går på Intiman. Hon sa att hon trodde båda killarna skulle tycka det vore roligt, sedan vill nog både Michelle och Liam se julkalenderfilmen som snart har premiär. Själv vill jag gå och se Yogi med Liam, det är mycket den här våren. Men så länge vi håller oss inomhus så är jag nöjd.


Pratade även med Lise idag, vi bokade att jag ska komma ut och hälsa på nästa helg. Om hennes hus är tomt då så kommer de att börja flytta och det spelar ingen roll för mig. Då kan jag hjälpa till och det är bara roligt. Ska försöka åka ut fler gånger i år än vad jag gjorde förra året. Jag trivs ju där ute på ön med dem, jag är verkligen ledig när jag åker ut till Sandhamn.


Har även bokat in att Pia ska hjälpa mig med tvättmaskinen på torsdag efter jobbet eller på lördag. Snart kan jag köra min första maskin, längtar verkligen.



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards