Louise Dagbok

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Louise - 17 februari 2011 19:12

Det var lugnt på jobbet idag, men jag kollade på storslalomen och fick tiden att gå i alla fall. Nu undrar alla om jag inte jobbade men det gjorde jag, jag tog supportsamtal medans jag kollade. Men det gick ju inte så bra i alla fall, men det går fler tåg.


Efter jobbet åkte jag direkt hem och gick in på Ica. Jag var tvungen att köpa kaffe för jag tog med mig det jag hade hemma till jobbet. Men det fick jag inte använda för jag glömde att ta med mig mjölk till jobbet. Men nu gick jag in på Ica och handlade, jag frågade även den yngre killen hur det gick med tjuven igår. Då säger han att killen inte hade något på sig och han köpte inte sakerna heller. Men de har inte hittat grejorna i butiken, så i mina ögon måste han ha haft på sig sakerna eller så hade han en kompis som stoppade på sig dem.


Men jag vet nu hur han ser ut och jag kommer ha ögonen öppna nästa gång han kommer in i butiken när jag är där. När jag kom hem och ätit så skulle jag koka kaffe, men fick sluta med det för jag hade inte köpt något kaffe.  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards