Louise Dagbok

Alla inlägg under november 2010

Av Louise - 1 november 2010 20:27

 Oj, idag var det stressigt. Vaknade totalt utvilad i morse och det var ju skönt. Åkte till jobbet tidigare än vanligt och gick min promenad. På förmiddagen kom mitt skrivbord och innan dess så monterade jag ner mitt gamla. När det nya kom så började jag direkt att montera ihop det och det var tufft. Innan jag ens hunnit skruva ihop benen så kände jag värken i ryggen. Jag la ihop dem lite fel och blev lite stressad. Sedan påminde Sussi mig att det var dags att åka till läkaren. Så in i bilen och köra som en galning till Årsta, in på vårdcentralen och sitta och vila en stund. Mitt blodtryck skulle säkert vara skithögt.


Men det var normalt och det var ju skönt. Fick ny medicin och en ökning av min ben medicin. Pratade om lite andra saker också men sedan var det dags att åka tillbaka till jobbet. Jag fortsatte med monteringen av bordet och jag blev klar vid 17 tiden. Men så ont i ryggen jag fick, det gjorde så ont när jag låg på golvet.


Nu är jag hemma och kroppen är helt slut, jag har tagit dubbeldos av värktabletter. Det ska verkligen bli skönt med massage i morgon.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards