Louise Dagbok

Direktlänk till inlägg 24 februari 2011

Onsdagen den 23 februari 2011 5 dagar kvar av februari… suck!

Av Louise - 24 februari 2011 06:35

Ja, nu har mitt promenadband bytt ägare. Lastade in det i bilen i morse och efter jobbet kom Björne och hämtade den. Det känns faktiskt rätt bra. Jag hade problem att gå på den och det var jobbigt att få dåligt samvete när det stod där i hörnet. Men nu mår jag bra!


Efter jobbet gick jag och Pia och tittade på sängskåp. Det var många skåp och många olika lösningar. Det är inte lätt att välja, vilken stil, vilken färg, med lampa, utan lampa, så mycket att tänka på. Men det är tur att Fräsarvägen rabatten finns.


Sen har jag hört att man inte får dua en domare. Då blir man tillsagt att vara tyst. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 29 september 2011 15:43

Jag kommer inte att blogga något mer.

Av Louise - 31 augusti 2011 07:31

Jag tar en paus i bloggandet, ha det så bra så länge!     ...

Av Louise - 26 augusti 2011 20:32

En kollega har bekräftat att det är en IKEA prislapp som hänger under bordet på Fritidsresors reklamfilm. Hon kollade till och med upp vad bordet heter så jag är nöjd. Ibland tycker folk att jag överdriver eller att jag ser i syne, men inte den här g...

Av Louise - 25 augusti 2011 21:38

Har ni tänkt på i Fritidsresors reklamfilm att under bordet hänger lappen från IKEA. På IKEA har ju varje möbel en vit lapp hängandes där det står var man hittar den på ta själv lagret osv. Jag är helt säker på att det är en sådan lapp som hänger und...

Av Louise - 24 augusti 2011 09:24

I morse tog jag mig en promenad vid jobbet. Det har inte helt fel, det är ju inte någon direkt naturplats men helt okej väg. Det kommer bli bra sedan när det blir mörkare då det finns lampor och det är alltid folk i rörelse.   I går var det en jo...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards