Louise Dagbok

Alla inlägg den 1 november 2009

Av Louise - 1 november 2009 21:54

Började dagen som sagt var med en långpromenad, det var jätteskönt. Lång eller lång men den var perfekt. Jag känner ingen skillnad på värken men det är väl för att det är inte mot detta jag äter medicinen utan det här kommer det en lösning på senare.


Hem och städa lite, upptäckte att jag inte kan dammsuga samtidigt som jag pratat med syster i telefonen. Jag ställde mig istället och tittade ut genom balkongdörren, då gick grannen förbi och såg mig stå där i trosor och bh. Då drog jag ner persiennerna och sa hej då. Då la syrran på telefonen. Fick ringa upp och säga att det var till grannen jag sa hej då. Hon sa att det var lika bra att vi slutade prata och jag fick dammsuga i fred.


Pappa och Marita kom vid 13 tiden, vi åkte direkt in och parkerade bilen. Vi tog en liten promenad till Dramaten, det var väldigt nära. När vi letade upp våra platser så var de naturligtvis längst in och där var det trångt. Pappa fick inte plats med sina ben så han fick sitta vid dörren på en stol. Sedan började föreställningen och jag skrattade typ 2 ggr i första akten, annars att jag mest och försökte förstå deras monologer. När vi i ”halvlek” gick ut för att dricka något sa både pappa och Marita att de inte tyckte det var något roligt. Jag höll med och vi gick och käkade istället. Magen kurrade ju faktiskt rätt bra, jag hade ju bara ätit 2 ägg och 2 koppar kaffe under hela dagen. Så vi lämnade föreställning mitt i kan man säga. Rynkar på näsan Vi gick till TGI Friday och åt, jag beställde Babyribbs. Så gott och så kladdigt men nu är jag mätt. Skrattande


Körde sedan hem och pappa och Marita körde vidare till Oxelösund och jag gick in till mig och klädda om till myskläder. Skickade ett mess till Elinor med frågan om vi ska äta Thai i morgon till lunch, vi får se om hon svarar. Annars får jag gå själv. Jag ska visa min första film från Australien i morgon efter lunchen, vi får se om någon vill se.


  

Av Louise - 1 november 2009 11:26

Nu har jag precis kommit hem efter en skön promenad med Kristina. Nu ska jag städa undan lite innan pappa och Marita kommer. Idag ska vi gå på Dramaten och sedan äta lite middag på TGI Friday.

Jag hör av mig senare med mer information.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards